søndag 31. august 2008

Karusell

Dette bilde kjøpte jeg som pakke fra england. Broderiet er fra DMC, og har pakke med offwhite stoff, tråd og mønster.
Jeg begynte med stoffet som lå vedlagt i pakken, men følte det gikk veldig tregt. Offwhite er ikke helt mitt fargevalg, og stoffet hadde mindre ruter.
Da jeg byttet ut stoffet til hvit, men litt større rutetelling gikk det hele som en drøm. Tre uker tok det meg å komme så langt.
Dette er ett fantastisk bilde som gir masse nostalgi. Og passer godt til meg som bare elsker karuseller av alle slag.
På veggene henger det allerede mange All our yesterday bilder, og dette er det siste i rekken foreløbig. Disse bildene representerer barn, glede og nostalgi.
One of many "all our yesterday" that I have made. This one is not yet finnished, but to get this far took me just 3 weeks.
Now it is on hold for some time.
I have a bad habbit to not finnish them at once. I do many at the same time.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...