torsdag 12. februar 2009

Blackthorn fairie


I could not manage to stay just at one cross stitch. Need some changes ones in a while.
So I took out my ufo of the Blackthorn fairie. This is how it looked like on monday when I took it out. Will show you on sunday how far I got this week. Just to have something to show for.
Jeg kunne ikke klare å holde meg til bare ett bilde likevel. Utålmodig som jeg er, må jeg ha litt forandring innimellom.
Derfor tok jeg da ut Blackthorn Fairie bildet og jobbet med det denne uken. Her ser dere hvor jeg var da jeg startet opp igjen på mandag. Så får dere se på søndag hvor langt jeg har kommet til da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...