tirsdag 20. september 2016

Nordstjernen

Jeg har helt glemt å dele med dere et intervju jeg deltok i for The Papercrafting - Scandinavian edition om Nordstjernen. Hvor de trekker fram flere fra Norden som elsker å holde på med papirhobby. Her finner du mange flotte mennesker som lager de utroligste ting. Jeg er meget beæret å bli spurt om å dele litt av min verden der. 

Du finner intervjuet her



Uansett hvem man tenker at jeg er, så blir jeg først og fremst meg selv.
Elin. Kona til Guru, mor til Steven og Vijey.
Datter, søster, svigerinne, tante, venninne og så sykepleier.
Kreativ og leken, med et smil til alle som fortjener det. (dvs alle)
Med en bagasje som bare er min, og sko som passer bare meg.
Altså vanskelig å definere...
Ta meg for den jeg er, eller la vær. 


Min familie. Min mann og meg som ung og i dag.
Og våre to flotte gutter.


Må ikke glemme denne flotte karen da..
Valtino er Vijey sin gode venn, og bor her sammen med oss.
En flott blanding av Husky og Fuglehund


Takk for besøket og velkommen tilbake
xoxo Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Leave a comment and I will visit you as well ♥
Love to see you back again any time.
xoxo Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...